OT: ukládání hesla

Čtvrtek Leden 24 11:28:18 CET 2019

Dobrý den,

možná budu vypadat jak blbec, ale rád bych měl jasno. Pokud se někam
přihlašuju, typicky do mailu na seznam.cz a zaškrtnu "pamatovat si mě",
heslo se uloží do mého prohlížeče, nebo kamsi na Seznamu? Dřív když jsem
bez odhlášení zavřel prohlížeč, byl jsem automaticky odhlášen. Od jisté
doby mi svítí "pamatovat si mě" a musím ho odklikávat, aby zhaslo. Když
se přihlásím třeba ke komentářům na Novinkách, zavřu prohlížeč, pak ho
pustím, otevřou se mi maily. Pokud se mi heslo (třeba i bez mého
přičinění) uloží do mého prohlížeče, je to v pohodě. Ale nezůstává to
heslo náhodou někde na Seznamu? Nezůstává to otevřené, aby mohli
seznamáci uživatele šmírovat?

Anděl