OT: sítová karta Canon

AZe aze na seznam.cz
Středa Leden 23 17:53:30 CET 2019

Zdravím. Mám tady letitou (10+?), ale stále plně funkční laserovku Canon LBP3300 (duplex), která má přídavnou síťovou kartu. Před několika dny přestala fungovat v síti (nenajde se), ale tiskárna přes USB funguje. Nechám ji žít, mám k ní asi 3 nové tonery s válci, ale potřebuji ji v síti.
Zkoušel jsem jako prinservery NASy Synology, ale neúspěšně (tiskárna se najde, nainstaluje, ale netiskne) a už se s tím dál nehodlám zabývat.
Dotaz zní: neleží někomu z vás v šuplíku ta síťová karta? Není jisté, že ta moje je vadná, ale nemám ji kde vyzkoušet.
Označení je Canon NB-C1, existuje i novější NB-C2. Už do toho nehodlám dál investovat, před lety byla dražší než dnes nová laserovka s duplexem a wifi....
aze