RE: W98 SE na novém PC

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Leden 23 10:31:43 CET 2019

Zdravím,
máme také jeden starý, ale velice šikovný program, který jede jen na starých widlích.  Dohledový systém s dosahem na celou republiku. Starý server umřel sešlostí věkem, tak jsem zkusil přeinstalovat to do nového. Dal jsem tam Ubuntu a widle do virtuálu, kvůli bezpečnosti. Zřejmě časování způsobuje nefunkčnost. Stroj je mnohem silnější, než původní, ale nemá naději. Ještě NTčka se vešla na pár disket. Dál widle kynou a kynou. Přímý přístup na porty je dávno pryč a skoro realtime použití nemyslitelné. Asi tam půjdou NTčka natvrdo a schovám to za nějaký Cisco FW.
Zeman

23. ledna 2019 10:03:16 SEČ, "Vladimír Franěk" <vladimir.franek na mobilcz.cz> napsal:
>Zdar, kdysi to mě jedem muzikant také chtěl s tím, že ten jeho program
>(jednalo se o XG Works) lze
>
>provozovat jen pod W98 nicméně na netu je návod jak ho spouštět i pod
>W7 a funguje to.
>
>Na dost nových PC nelze nainstalovat ani W7 (nepodporuje to procesor)
>
>Vladimír

Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.