Re: W98 SE na novém PC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 22 22:14:23 CET 2019

Zkuste tenké klienty s Via procesorem, některé mají i ten PCI slot.

Atom nevím jestli pojede, hlavně to asi chce jen jeden procesor.

Jinak bazaar.

----- Původní zpráva -----
Od: Jan Kuba

Mám tu požadavek od jednoho zákazníka na 2 stejné počítače nejlépe nové a
podmínka - nainstalovat na ně identické W98SE  a
Pak jsem to zkusil na hodně starý DELL optiplex G1 s celeronem 550MHz a
512MB RAM a tam se to zdařilo naprosto bez problému.

Je nějaké omezení v HW a rychlejším procesoru? Lze ještě pořídit nějaký nový
HW, kam by šlo tenhle obstaróžní systém nainstalovat, nebo jen bazar ?
Nemohu na webu nic najít.