Re: OT: Jak dnes funguje snímkování RTG?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Leden 22 09:11:46 CET 2019

Zdravím,
jen tak na okraj k tématu. Mám tu smůlu, že jsem musel absolvovat kdysi běžné vyšetření. Takový rentgenový živý přenos. Vlezl jsem do rentgenu a na monitor byl přenášen živý obraz. Doktor mi říkal, co mám dělat a online viděl, co to dělá uvnitř. Netušil jsem, že to existuje. Kolik jsem nakoupil, jsem radši ani nezjišťoval.
Zeman

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.