kde zohnat 2/3AA litiovy clanok s drotovymi vyvodmi?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 21 12:00:34 CET 2019

Povodny este nezdochol, ale uz ma 25 rokov, zivotnost clanku je
stanovena na 10 rokov - on vydrzi omnoho viac nez tych 10 rokov, ale
nikto nevie kolko.
Vybijacia charakteristika na pomerne ostre koleno, cele roky si drzi
takmer konstantne napatie, ale ku koncu to ide dolu velmi rychlo.
Preto je velmi vhodne clanok vcas vymenit a zaistit si dalsich 15
rokov pokojneho spanku.
Vymena clanku je netrivialna zalezitost a kalibracne data maju pre mna
velku hodnotu, preto som chcel tu velkost 2/3AA - aby som mal na dlhu
dobu po starostiach.

po 21. 1. 2019 o 11:49 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):