Re: Lze oživit vybité gelové baterie?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Leden 21 08:32:05 CET 2019

Zdravím,

ty články jsou po smrti. Matrix si je otestuje a odmítne. Máme jich po republice desítky a akupacky se válejí na každém rohu. Nevím, co máte přesně za typ, ale většina má dost důkladnou diagnostiku a po SNMP vyžvaní všechno, včetně kapacity baterek. Když kupovat články, tak s měřákem v ruce. Dělám to i když jdu pro AA NiCd a podměrečné vyřazuji na místě.

Zeman