Re: [OT] lak svítící pod UV

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 21 00:25:56 CET 2019

Já mám už několik let spray,  Když potřebuju označit něco malého, stříknu
na štěteček, nebo sirku a oťukám to s tím.
Když něco většího ( díly v autě atd.. ) lze to nanést velmi pohodlně
stříkáním.

https://www.spyshop24.cz/bezbarvy-uv-lak-ve-spreji-k-oznaceni-cennych-predmetu-788.html

Klasické a kvalitní  UV laky jsou předražené:
https://www.odposlechy.com/neviditelny-inkoust-pro-znaceni-kovu-uv-fluorescence-modrobila-30-ml

https://www.trodat-cz.cz/produkt/barva-noris-199uv

Mám ještě malinkou lahvičku s nějakým UV bezbarvým lakem  z Číny, ale ta je
velmi špatně vidět, moc na UV nesvítí  - oproti tomu spreji bídně.
Stála tuším okolo 5 dolarů , ale už bych ji nekoupil.

Taky existuje levnější  razítková UV barva na vodní bázi -  na papír a na
kůži  ( tiskají s tím vrácenkyna ruku  na zábavách atd... )  ale s tím asi
nepůjde natřít kámen.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>