UART hodnota 0x00

Neděle Leden 20 20:33:16 CET 2019

Řekl bych, že to je prostě tenká čínská tkanička do bot. Kromě toho, že napěťové
úrovně na druhé straně špagátku nebudou stejné, jako na začátku, tak to, jak CH340
vyrábí hodiny pro tu seriovou komunikaci, může být taky na napětí závislé (v náhodně
vygooglovaném datasheetu pro CH340 je 3.3-3.8 nebo 4.5-5.3 V ale nevím, jak je
udělaný uvnitř, tka jen hádám, že by to mohl být nejtupější možný vnitřní oscilátor,
závislý na napětí, teplotě a indexu čínské burzy).

A kromě toho přidám vlastní zkušenost, to třeba není tenhle případ, ale protože
vlastní překlep autor často nevidí, tak třeba... Místo 57600 jsem tuhle napsal 56700
a víceméně to fungovalo, akorát občas to záhadně blblo. A to mi připomnělo, že jsem
taky kdysi dávno měl převodník, který uznával pouze některé konkrétní hodnoty a když
to bylo jinak, tak si vybral nějakou z těch, co uznával, ne nutně nejbližší. Bohužel
uznával jen pár hodnot z té běžné řady, co našinec sype z rukávu a novic se diví, co
to je za hausnumera.

D.O.