[MECH]

AZE aze na seznam.cz
Pátek Leden 18 20:29:29 CET 2019

Ten ventil je naopak velmi jednoduché konstrukce, nová flaška se jím plní a
po jeho prvním zavření se tam natlačí něco jako zpětný ventil. Je to z
plastu, někde jsem měl obrázek. Používání těchto flašek je už několik let
zelenými fašisty zakázané a legálně v tom nikdo v eu chladiva neprodává.
Ventil se aktivovat nedá, zato láhev ano, prostě se použije jiný ventil
(ek)....
aze

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Troller
Sent: Friday, January 18, 2019 7:46 PM
To: HW-news
Subject: Re: [MECH]

Zdravím,
  nu to by mne zajímalo, jak se ta bomba naplní _poprvé_... Že by ten
ventil byl takové konstrukce, že pokud je nově osazen, tak propouští,
teprve když v bombě je větší tlak než venku se aktivuje (zůstane
propustný, ale spustí se to zpětné blokování) a pak už funguje ? Nu,
musela by to být celkem složitá konstrukce, že ? Nebo že by přeci jen
existoval trik, jak ho vyřadit ? Například velmi speciální poloha
nádoby během plnění, působení např. magnetického pole (není tělo toho
ventilu mosazné ?) či třeba jemný úder vhodným směrem, když je aplikován
plnicí tlak ?

Zdraví Pavel