[MECH]

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pátek Leden 18 12:05:30 CET 2019

Dobrý den

Kdysi mi říkal jeden chlaďař, že kupují chladivo v malých tlakových
bombách které jsou na jedno použití a které se taky nesmí opětovně
plnit. No a v těch bombách je od výrobce uvnitř napevno osazen zpětný
ventil tak aby se ta láhev nedala znovu použít. Prý to chtěl použít jako
vzdušník ke kompresoru ale nepovedlo se mu ten zpětný ventil vyřadit z
funkce. Takže ty láhve dál vozí do šrotu.

S.P.