UART hodnota 0x00

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Leden 18 09:00:26 CET 2019

Zdravím,

no, taková šílená teorie: Na přenos byte 00H jsou největší nároky, co se
týče frekvenčního pásma. Je to jen osamocená hrana startbitu a pak dlouho
nic, až stopbit. Ale že by to tím bylo asi moc pravděpodobné není.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com