UART hodnota 0x00

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Leden 17 14:17:37 CET 2019

Zdravim,

Zkouset neco na jednom kousku hw se nevyplaci, obcas zde je nejaka hw
chyba je to na xx hodin misto par sekund.

Posilat na zacatku komunikace znak 0 je taky hodne spatne. Kazdy rozumny
protokol ma nejakou sekvenci, kde se trosku meni bity.

Ten USB prevodnik nejspise nema krystal a ridi se z rychlosti USB,
vlastniho RC oscilatoru a toho co prijde. To je docela dobra kombinace
na to, aby na zacatku 0 neprosla.

Jirka