UART hodnota 0x00

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Čtvrtek Leden 17 13:59:11 CET 2019

Toto tvrzeni je prilis nadsazene (v mailech jsem nenasel, ze by to nekdo
takto napsal) a hlavne stav BREAK je definovany a je rozlisitelny od
znaku 0x00 posilaneho jako data.
Nektere UARTy nemaji detekci BREAK stavu na lince, ale pak se musi
pouzit kombinace prijmu 0x00 a zaroven chyby 'framing error', coz
znamena, ze trvani signalu je minimalne dlouhe jako jeden prenaseny znak
vcetne START a STOP bitu.

Hynek Sladky