UART hodnota 0x00

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 13:09:35 CET 2019

já tedy ve vláčcích znak 0x00 používám docela běžně, Vlastně člověk celkem
často chce, aby se lokomotiva pohybovala rychlostí 0x00 km/h

USB převodníky používám "všeliaké", spíš horší než lepší. Třeba tady mám
upatlaný CH340 s dolepovanou nožičkou k arduinu a taky to funguje: http://
www.fucik.name/Arduino/LocoBufferUino.php
(http://www.fucik.name/Arduino/LocoBufferUino.php)

Co si tak pamatuji, tak se při otevírání portu říká, jestli se bude používat
jako binární soubor a nebo jako textový. Není to tenhle problém?

Klidně bych ti navrhl, aby jsi si vyzkoušel mojí testovací aplikaci. Nebude
ti ničím užitečná, jen vypíše dole v malém okénku co dostává za události.

http://www.fucik.name/masinky/GenLi-101/TestApp.zip
(http://www.fucik.name/masinky/GenLi-101/TestApp.zip)

Nebo si možná stáhni Microsoft PortMon nebo tak něco

https://docs.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/portmon
(https://docs.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/portmon)

---------- Původní e-mail ----------