nahrada za Rigol RP3300

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Leden 17 07:10:23 CET 2019

Mrkněte na ebay. Před časem jsem tam spousty sond viděl. Většinou levné do
100MHz, ale když budete hledat i lepší do 300 a 500MHz za rozumné ceny
najdete.

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of
konference na vojtek.biz
Sent: Wednesday, January 16, 2019 10:29 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: nahrada za Rigol RP3300

Zdravím,

Kdysi jsem u pana Šmída nakoupil osciloskop i s dvěma sondami Rigol RP3300
no a teď jsem je při stěhování idiot stratil.

Máte tip na nějakou dobrou náhradu za příznivou cenu ? J Našel jsem i tu
samou, ale viditelně je to těžká výběhovka a pořád je to dražší, než jsem je
původně koupil.

Jsem do toho schopen vrazit max tak 2500 za dva kousky. A clo DPH ....
svinstvo

Oscil je do 300MHz a tak vice nepotřebuji ani na sondě.

Díky za tip.

J.V.