OT: sw: icq / klient miranda nefukcni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 15 10:33:24 CET 2019

dekuji vsem za dulezite informace.
pujdu cestou miranda NG. u me uz jsem on-line, jeste musim poladit
druhou stranu.
pokud bude problem, pouziji jabber + nejakeho klienta. jabber jsem mel
jako doplnek v mirande funkcni.
ja, ani moji rodice zadny chytry mobil nemaji, protoze neni potreba.
nejsme z jeskyne, ale proste si bud zavolame, zajedeme a zadne okamzite
fotky opravdu nepotrebujeme.
email mi pripada jako dost postacujici.
mam chytry mobil jako sluzebni, ale jen ve funkci fotak + navigace.
nevolam pres nej a obcasne pouziti "apek"(dropbox, stravenky), je
funkcni tak na 80%, coz mi nepripada moc pouzitelne.
treba se to zlepsi.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65