OT: sw: icq / klient miranda nefukcni ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Leden 14 16:41:17 CET 2019

Bohuzial podstatne je co maju ti ostatni,
inak by bolo davno po mojom :)
Totalne ma nasiera $MS so skajpom (vniesli do toho svoju kulturu "my vieme najlepsie co uzivatel potrebuje")
ale zatial nie je nahrada ktoru by akceptovali aj ostatni :(

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of iko
Sent: Monday, January 14, 2019 4:32 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: sw: icq / klient miranda nefukcni ?

Preco nie jabber (XMPP) ? Na text to staci, nic to nechce, nie je problem vlastny server. ICQ som opustil pred 100 rokmi. Wacup nepodporujem, pretoze Facebook. Sukromne uzivam Jabber (Pidgin) a na mobile Signal (aj na PC), ale to sa nehodi povodnemu dotazu.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.