OT: sw: icq / klient miranda nefukcni ?

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Pondělí Leden 14 15:13:51 CET 2019

Zdravím,

Jenom vyjádřím svůj názor – kdysi jsem toto také používal, je to tak cca 10-15let zpátky. Bohužel (dík) v dnešní v době to již dávno předběhl WhatsApp – na všechny platformy, včetně PC, kde ho používám také. Neznám osobně nic, co by mě lákalo zpět používat ICQ (QIP apod.) Navíc si pamatuji, ale to je opravdu dávno, že při instalaci nějakého klienta na mobilní telefon to dělalo takovou paseku, že jsme si s pisatelem nebyli jisti, zda byla zpráva doručena, vím, že to bylo docela na prd. Tak jsem to používal pouze na PC, ale WhatsApp to prostě vytlačil ;-)

RK

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Cizek Milan
Sent: Monday, January 14, 2019 3:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: sw: icq / klient miranda nefukcni ?

ICQ koncem roku změnilo protokol a odřízlo tak alternativní klienty.

Osobně zatím nevím o alternativě krom oficiálního/web klienta.

Asi bude třeba chvíli počkat na nějaký reverzní inženýring a modifikaci alternativ.

Pokud to tedy ještě někomu bude stát za to (doufám že ano, používám QIP).

M.

---------- Původní e-mail ----------