[OT] Jaky aktualni WiFi router s podporou OpenWRT

Pondělí Leden 14 12:20:07 CET 2019

Na ten jsem koukal, ale zda se, ze ma take nejake omezeni, i kdyz jsem
detaily nezkoumal. https://openwrt.org/toh/hwdata/asus/asus_rt-n18u_a1
Cena se mi uz taky moc nelibi, je to nadoma. Tak do toho litru bez DPH
bych se rad vesel. Mit moznost pouziti OpenWRT bych docela uvital po
zkusenostech s ruznymi predchozimi routery a kvalitou jejich firmware.