Re: Zářivka 8W nestartuje

Neděle Leden 13 20:25:05 CET 2019

Kolik mají ty velké odpory, tzn. M68, M33? Neutekly někam nahoru? Kdysi v
PC zdrojích AT byly takové odpory (stovky kohm) pro nastartování kmitání po
zapnutí, pak to převzal řídící IO. Ty odpory někdy časem zvětšily svůj
odpor a pak zdroj nezapínal.

P.K.

ne 13. 1. 2019 v 17:11 odesílatel Krucinsky, Ladislav <