3D - co s odpadem PLA

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Leden 13 14:53:14 CET 2019

Když jsem byl kdysi na 3D-expo na přednášce o vlastnostech plastů pro 3D
tisk tak tam ten člověk říkal že se PLA nesmí dávat do plastového
odpadu. Prý i malé množství PLA zkazí velké množství plastové taveniny.

Doporučoval to dávat do biologického odpadu. PLA by mělo být
kompostovatelné za předpokladu průmyslového kompostování za vysokých
teplot. Ovšem zda běžné kompostovny kam se snad takový odpad odváží
tomuto vyhovují netuším. Já to vyhazuju do komunálu - u nás biologický
odpad není.

     Martin.