OT: Tablet apple jako druhy displej pro W7

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 13 11:14:03 CET 2019

Diky za informaci.  Nasel jsem umisteni MFplat.dll v PC - je tam dvakrat -
verze 12.0.7601.23471.
Nasel jsem na Internetu nejakou jinou, snad novejsi, ale nevim, jak ji v PC
zamenit. Total commander me tam nepusti ani jako spravce
a nic jineho nemam.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez