neco jako inteligentni chata

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Sobota Leden 12 22:38:23 CET 2019

Petr Simek <psimek na jcu.cz> [2019-01-12 21:32:57]:

> Tak to je sila. To jen kvuli starsi verzi apache a php antivirova firma
> zablokuje webserver aniz by tam bylo neco zavadneho ?

Sila je spise to PHP, kdyz se clovek podiva co vse bylo opraveno v PHP 5.6.39
a 5.6.40, tak se tomu hodnoceni ESETu vubec nedivivim. O neco starsi Apache za
to `Critical` hodnoceni podle me nemuze.

Navic to vypada na nejaky sdileny hosting netart.cz, takze je klidne mozne, ze
ta IP adresa se objevila na blacklistu z jineho duvodu, nez kvuli tomu webu
fucik.name.

-- ynezz