neco jako inteligentni chata

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Leden 12 15:07:24 CET 2019

Hm, nakolko to mozem posudit (aj ked uznavam ze nie som expert na web), je
to podla vsetkeho rucne pisana alebo nejako pomerne jednoducho generovana
stranka bez akehokolvek javascriptu ci ineho skriptu, netusim, ako by
mohla byt nebezpecna.
Teda je tam jeden iframe s linkom na jutub, co je sice virus ale taky ten
vseobecne akceptovany.
A favicon.ico si neviem predstavit ako presne by mohol skodit.
Ma ten eset aj nejake blizsie vysvetlenie?

wek