neco jako inteligentni chata

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pátek Leden 11 20:40:41 CET 2019

Dobry den

Mam po chate alarm natahany draty z centraly 8zilovymi ethernetovymi
kabely.Ke kazdemu snimaci jeden az dva pary.

V ramci rekonstrukce bych to rad rozsiril .Chtel bych v kazdym bode
merit teplotu.V kazde mistnosti vlhkost.Merit teplotu trubek a zapinat
jim topeni.

Ridit svetla , otvirani dveri a pripadne dalsi a rad bych pouzil co
nejvic kabely a snimace ,ktere tam jsou.

Zatim se mi zda ,ze bych pouzil male desticky tak 3x1.5cm na kazde arm
,optotriak na 220V/1A,nejake vstupy pro kontakty a obecne vystupy ,
vlhkomer a spinany zdroj.

Odhadem by to melo zrat 2mA na bod a do 100kc.

Co si o tom myslite?

Jakou sbernici pouzit? - myslel jsem na RS485 nebo CAN - existuje
levnejsi varianta?

Bude treba fungovat otevreny kolektor ?Nebo modulace po napajeni?

Nebo existuje nejake jine reseni .Asi pujdu taky po cene ,protoze tech
pripojnych bodu bude asi vic nez 40.

Diky za zkusenosti.

Fanda