Re: OT: Zjištění tepelných ztrát domu.

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Leden 10 17:59:34 CET 2019

Je mi jasné, že nelze pouze vyměnit kotel. Spotřeba uhlí je známá, se
dřevem je to horší, protože to je dřevo z vlastního lesa, případně něco
kolem potoka a ta kvalita je různá. Různé olše, vrby, smrky, tam
nedokážu kvalitu a výhřevnost nijak stanovit - většinou je to takový odpad.
Moje (možná naivní) představa je, že firma změří ztráty domu a spočítá
náklady ve stávajícím stavu, kdy by se řekněme osadil plynový kotel a
vyměnili ventily u radiátorů. A jako alternativa by bylo zateplení
obvodových zdí domu (střecha je plochá a před několika lety zateplená) a
i k tomuto by spočítali ztráty a náklady.
Tak nějak bych si to představoval.

Martin Hanek