stavba v Horni Suche http://components.online/foto/HE3DA-20190104.jpg

Čtvrtek Leden 10 06:48:02 CET 2019

Patenty jsou od toho, aby urychlily pokrok. Je to tam popsané, každý si
může "podle návodu" poskládat to samé a pak může testovat, jak to
funguje. Pak už jen přemýšlí nad tím, co změnit, aby patent obešel. Při
tom se často dojde k ještě lepšímu řešení :-) Takže bych viděl jako
logické držet vše pod pokličkou jen do doby, než je přidělen patent. Pak
co nejdřív začít vyrábět, aby se na tom trhlo maximum, než se do toho
pustí někdo jiný.

Ostatně HE3DA má nainstalované roboty v Letňanech a dělají na tom
"prototypovou" výrobu. Tu linku tam mají minimálně 2 roky, možná déle.
Musí z toho být spousta baterek. Kde ty baterky jsou? Snad je všechny
nevyházeli z okna :-)

Anděl