stavba v Horni Suche http://components.online/foto/HE3DA-20190104.jpg

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Leden 9 13:48:54 CET 2019

On Wed, 9 Jan 2019, Jan Kuba wrote:

> To je mi právě divné. Pokud by ta baterie byla opravdu tak dobrá jak se
> předpokládá, tak by informace o tom že to tak opravdu je byla vlastně
> reklamou. A tím pádem žádoucí informací. To že ani výsledky z měření nesmí
> nikdo zveřejnit je opravdu zvláštní.. a celé to zavání nějakým "ALE"..

Tipuju ze parametricky (kapacita/vaha) to bude odpovidat tem stavajicim
baterkam. Ale pokud dokazou byt levnejsi, tak se to chyti. Jak jsem
pochopil tak oni vypichuji hlavne tu pozarni odolnost, takze to nejpis
vahove i rozmerove bude horsi, ale pro stacionarni pouziti to nevadi
a kdyz bude dobra cena ...