stavba v Horni Suche http://components.online/foto/HE3DA-20190104.jpg

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Leden 9 10:24:10 CET 2019

Zdravím,

to není zcela přesné. Vzorky na testování dají. Jedna velká firma, se
kterou dlouhodobě spolupracujeme, je měla. Ale přesto, že člověka, který
baterie zkoušel znám mnoho let, nic neřekl, jelikož ve smlouvě o zapůjčení
je v podstatě likvidační pokuta.

Zajímavé by bylo, kdyby o zapůjčení k testům požádal třeba CERN.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com