Re: Měření teploty v interiéru

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Leden 8 17:34:32 CET 2019

Dne 08.01.2019 v 9:13 pm napsal(a):
> co toto ? https://www.krabicky.cz/plastova-krabicka-bk-301.html
>
> pm

Dne 08.01.2019 v 11:59 Jan Waclawek napsal(a):> [preposielam]

 > Dobry den,
 >
 > skuste sa pozriet do gme, maju tam tuto
 >
 > https://www.gme.sk/u-icas103
 >
 > Myslim, ze tato je asi najvhodnejsia co sa tyka prudenia vzduchu.

Dne 08.01.2019 v 9:41 Jindrich Fucik napsal(a):> Ahoj,

 > úvaha je celkem dobrá. Já bych se zadíval třeba na:
 > https://www.krabicky.cz/plastova-krabicka-z-94wj-seda.html

Dobrý den,

díky za odkazy, ale to už je příliš veliké (buď na tloušťku nebo
půdorysem). Půdorysně podobné rozměry má rámeček Element od ABB (design
ovladačů), takže tam mi vyjde líp použít samostatný rámeček a buď
upravenou záslepku nebo kryt pro výkonový modul stmívače (má větrací
průduchy), protože to bude pasovat se zbytkem ovladačů a zásuvek.

jf