Niekolko tipov ku 3.3V mcu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 7 10:38:00 CET 2019

Dobry den,

dakujem velmi pekne za tip na rodinu 74LVC. To bude asi ten spravny
smer, kde hladat.

Mcu ma 5V tolerant piny, ale myslel som, ze to plati len pre vstupy.
Vyskusam ich pripojit ako vystupy na standartny 5V LCD-display 16x2
znakov. Nie je to sice spravne riesenie, ale. ked nenajdem nic
"spajkovatelne" v tej 74lvc, mozno bude fungovat aj toto a na
vyskusanie software to bude stacit.

Este raz velmi pekne dakujem za tip.

---

V DIP to bude asi trosku orisek, jinak je jich spousta v SO.
Taky to chce asi usit presne na danou aplikaci, u vstupu byvaji nektere
MCU 5V tolerantni (nebyva to ale na vsech pinech) na vystupu jsou zase
3V3 urovne pro 5V logiku za normalnich okolnosti v limitech.
Jinak pouzivam ve funkci prevodniku ruzne verze 1x-8x I/O 74245 s touto
funkci. Treba
https://cz.farnell.com/texas-instruments/sn74lvcc3245adw/ic-transceiver-bus-smd/dp/1470945?st=74LVC245