FM transmitter - výkon

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Leden 7 10:34:04 CET 2019

Zdravím

a doplňuji k nedávnému tématu první měření. Transmitter naladěný na 107
MHz, anténa interní (pouzdro 6 x 2 x 1 cm) - ještě jsem ho
nerozebral :-). Ve vzdálenosti 3 m vyhledávací dipól odpovídající délky
v horizontální polaritě a úroveň signálu 16 dBmV. Ostatní silné stanice
se při vertikální polarizaci antény pohybují kolem 10 dBmV. Příjem na
mobil na "sluchátkovou" anténu ve vzdálenosti zhruba 10 m naprosto
čistý bez výpadků.
Až budu mít chvíli, trochu si zaměřím a započítám, začíná mne to
zajímat. Číňan asi výkonová omezení neřešil.

Josef Zeman