Niekolko tipov ku 3.3V mcu

Pondělí Leden 7 09:55:44 CET 2019

V DIP to bude asi trosku orisek, jinak je jich spousta v SO.
Taky to chce asi usit presne na danou aplikaci, u vstupu byvaji nektere
MCU 5V tolerantni (nebyva to ale na vsech pinech) na vystupu jsou zase
3V3 urovne pro 5V logiku za normalnich okolnosti v limitech.
Jinak pouzivam ve funkci prevodniku ruzne verze 1x-8x I/O 74245 s touto
funkci. Treba
https://cz.farnell.com/texas-instruments/sn74lvcc3245adw/ic-transceiver-bus-smd/dp/1470945?st=74LVC245