PWM jako audio

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Leden 6 14:23:32 CET 2019

Tak určitě to bude lepší pokud vám to ten procesor utáhne. Dneska to už
není problém, ale psal jste, že používáte nějaký 8-mi bit a v těch zase
obvykle není výkonu na rozdávání. Přerušení s frekvencí 44 kHz už je
docela záhul, v ARM se dá pro i pro PWM použít DMA a to frekvenci
přerušení dost umravní, ale na 8 bitech nevím...

Mrazík