sw: 3d_tisk fusion360, otazky/odpovedi ...

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 6 14:00:38 CET 2019

tak ja nevim, ale nikdy se mi nestalo, ze bych sketch nemohl
uzavrit...vetsinou mi to hned pri kresleni pise, ze to mam
"predefinovane/preurcene" no proste over constrained.

Pokud se potrebuji kouknout jak mam sketch nadefinovany tak si ho prece
kdykoliv muzu otevrit a kouknout se do nej.

Jinak ja v tom kreslim zatim tak dva mesice a vicemene se ucim za
pochodu, ale prijde mi to po pochopeni zakladni filosofie dost
intuitivni...nemam pocit, ze by mi chybela nejaka prirucka. Tohle je
zatim muj posledni vytvor:

http://www.cncnet.info/galery/bastleni/gsm_termostat/gsm_termostat.jpg

a osazene:

http://www.cncnet.info/galery/bastleni/gsm_termostat/20190101_191756.jpg