Fm transmiter

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Leden 6 10:00:26 CET 2019

Zdravím

Ze zvědavosti mohu zkusit s měrnou anténou a spektrákem změřit
pole v nějaké vzdálenosti od vysílače. Přesné to nebude, ale představu o
vyzářeném výkonu to dá. Přidat tam jeden stupeň, případně lepší anténu,
byť externí .... nebyl by to jediný takový vysílač. Tedy alespoň podle
mých měření na všemožných pásmech. Stále se třeba prodávají 100 W i
větší "kamna" na CB. Byť s dovětkem, že to není určeno k provozu zde.
Naštěstí je to mobilní, takže do zpětného směru to bije jen chvilku a v
části pásma, která se už tak moc nepoužívá.

Zeman