RTCC obvod

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Sobota Leden 5 14:08:40 CET 2019

Nevím, co na tom je k nepochopení. Například první v pořadí MCP7940M nemá vstup na zálohování baterií, má pouze vstup na hlavní napájení. DS1302 má oddělené piny a záložní baterii umí v případě hlavního napájení nabíjet.

DS1302 neumí přerušovat po nastaveném čase. MCP7940 má MFP pin, kterému lze přiřadit CLKOUT….takže bych je potřeboval spárovat.

Předpokládám, že něco bude existovat, proto odpověď „bude jich hromada“ je fajn, ale čekal jsem něco konkrétního, že někdo něco používá.

Jdu se tedy prohrabat datasheety.

RK