RTCC obvod

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Leden 5 13:58:46 CET 2019

Také se mi zdá, že buď této větě nerozumím, nebo to splňuje snad každý RTC.

Má to umět pulse per second? (nebo násobek)?
Nebo to má umět budík? (nastavím čas kdy to udělá přerušení)?
Nebo to má "nějak" zařídit, aby se v čase přerušení už v MCU vědělo,
kolik je hodin?

Třeba PCF8563 patří k těm levnějším, kterej má oba výstupy (clock out a
alarm).
Pravda - nemá nabíječku, je potřeba dodat diodu a používat scap, nebo
diodu, odpor a baterku