prehled open spec single board computers

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Leden 5 13:15:16 CET 2019

Otevřel jsem v OO a udělal PDF:
http://dejvice.cz/edison/tmp/lg-year-end-2018-sbc-spreadsheet.pdf

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jan Linhart
Konečně tam dali k dispozici i xls soubor, ale po otevření mi to tu
nahoře píše, že může být zavirovaný.

Jelikož na W10 nemám antivirus, tak se mi na to nechce klikat. Najde se
tu někdo odvážný, kdo na to klikne?

"LG-year-end-2018-SBC-spreadsheet.xls" velikost "172 032".

Škoda, že tam neuvádí např. způsob obsloužení sítě. Raspberry Pi má
ethernet tuším vnitřně přes USB.

Ačkoliv alfa a omega bude v sw podpoře. Takže tabulka móc pěkná, ale...

Honza