RTCC obvod

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Sobota Leden 5 12:35:36 CET 2019

Zdravím,

hledání nějaký obvod RTCC, který by měl vlastnosti:

-      Jednoduchá sběrnice I2C, SPI

-      Provoz na záložní baterii

-      nabíjení záložní baterie

-      SMD provedení

-      nejlépe 8pin (SOIC, TSSOP, .) ale to až taková podmínka být nemusí

v podstatě až sem to splňuje můj oblíbený DS1302.

Ale potřeboval bych ještě jednu funkci a to je volba přerušení do MCU.
Stačilo by mi každou vteřinu, nebo jsou i různé, ale na tom netrvám. Nicméně
toto už nesplňuje DS1302, u něj je potřeba si čas vždy vytáhnout. Koukal
jsem zatím na nějaké obyčejné RTCC obvody a hromada z nich umí přerušení,
ale zase třeba nemají provoz na baterii.

Než se zabořím do hledání, neměl by někdo tip na vhodný RTCC obvod?

Díky RK