pracka vrchni plneni, cim vycistit zasobnik ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Leden 3 21:28:11 CET 2019

z vika jde vyndat, ale jinak je svarenej teplem. jsou tam jen navadeci
koliky pro montaz pred lepenim/svarenim. bral jsem to lupu a dukladne.
uz jsem i nasel i dotaz na webu, jak se to proboha cisti :-).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín