OT: CHEM: pracka vrchni plneni, cim vycistit zasobnik ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Leden 3 17:44:07 CET 2019

je to prave nejak vymysleny, s tim preklapeni vika. jsou to nejaky
cesticky a prepazky, aby to fungovalo. dratem jsem se k tomu cernymu
nedostal. je i problem z toho poradne dostat vzduch pod vodou, protoze
se ty bubliny porad nekam stehujou. oznaceni plastu je "PP", tak to snad
louh a horka voda sezrat nemuze ?
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65