CHEM: pracka vrchni plneni, cim vycistit zasobnik ?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Leden 3 17:33:34 CET 2019

To černé je plíseň. Vyčistí se nejlépe protiplísňovým savem nebo i obyčejným savem.

Nevím, jak to funguje tady, ale u většiny praček se aviváž nalije po rysku do vaničky, která má svislou trubičku o kousek vyšší než je hladina k rysce. Ta trubička je překrytá malým "hrníčkem" otočeným dnem vzhůru.
Když pračka potřebuje aviváž, připustí do té vaničky vodu, hladina stoupne nad úroveň té trubičky, pod hrníčkem přeteče tekutina do trubičky, a jak to jednou začne téct, samospádem se trubičkou vysaje celý obsah vaničky.

Jakub Šerých