OT: CHEM: pracka vrchni plneni, cim vycistit zasobnik ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Leden 3 17:21:57 CET 2019

dobry den.
tak jsem pres svatky od nasi babci prisel k ukolu, opravit pracku.
je to pracka s hornim plnenim a nefunguje davkovani avivaze .
je pravda, ze zasobnik co je ve viku a kam se to leje je pekne
zasvinenej a zrovna oddil pro avivaz je zanesenej nejakym cernym sajrajtem.
vubec netusim, jak se tam dostava voda pro vyplachnuti tech prostedku
pri prani ? u predem plnene pracky se proste napusti voda do supliku.
jak to funguje tady ? jsou jen pomerne velke tunely proti tomu zasobniku
a navic je to uplne nahore ?
ted k pokusu cisteni.
nalozil jsem to do horky vody s "dekalko", kterym cistim konvici, ale
uspech zadny/mizivi. do tech labyrintu se mechanicky nejde dostat, treba
dratem a rozebiratelne to neni.
neni tedy jistota, jestli to ucpanim toho bazmeku nahore, nebo necim dalsim.
babca ma uz nasetreno na novou, ale penize at si radeji setri dal.
ten celej dil je sehnatelnej za cca 1500,-, coz neni malo.
takze pokud by mi nekdo vysvetlil princip, pripdne napad jak vycistit,
budu vdecnej.
odkaz na par fotek:
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/pracka_zasobnik_spina_vrchni_plneni/
diky.