Re: Vydávání mincí, žetonů

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Leden 3 15:36:12 CET 2019

On 03.01.2019 15:11, snail wrote:
> Jakým způsobem se řeší v automatických pokladnách a podobných strojích vydávání mincí? Nebo rozměňování, vydávání žetonů apod.? Vím že na počítání vhozených peněz je hotový stroječek (mincovník), ale je něco na výdej?

Toto jsem videl jen v samosce v USA, ze mi pri platbe hotovosti vydala pokladni bankovky a drobaky vypadly do tyhle misticky
https://www.cranepi.com/en/products/solutions/coin/dispensers#/

Rozmenovatka a tiketovatka jsem vzdycky videl jen jako hotove stroje:
https://www.bmigaming.com/games-vending-changers.htm

A herni automaty, co jsem videl naposled, tak vydavaly nejaky tikety z
role a ty se pak (uz nevim jak) promenovaly na vyhry.

A nejaky povidani
http://www.madehow.com/Volume-4/Change-Machine.html

Ale dily existuji
https://www.glory-global.com/en-us/solutions/oem-industry/oem-cash-dispensing/