Vianocna hw-listovica

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Středa Leden 2 23:07:16 CET 2019

Ano Balu, stydím se, že jsem opět absentoval. Nějak to před těmi
vánocemi tradičně nedávám. Díky za krátkou reportáž, s tím marný, marný,
Ty jsi ve vedlejším vláknu taky popisoval přijetí studenta, co nakecal v
životopise první, poslední a to to neděláš poprvé, hi.
  Hezký večer do CERNu od Brna
              Tomáš Urbanec