Eagle 9.2 nove ficury (ako vypnut)

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Středa Leden 2 14:14:56 CET 2019

Jen poznámka ke Kicadu - layout schématického výkresu je volně
nastavitelný pomocí kicad_wks souboru, takže tam ten rámeček být nemusí
( http://docs.kicad-pcb.org/stable/en/pl_editor.html ) od roku 2015.
Hierarchická schémata Kicad umí cca od roku 2010 (i když nemám tušení,
co znamená "pořádně fungující" versus toho, jak to funguje v Kicadu...)

Pavel Brychta