Programovani Orange-Pi

Úterý Leden 1 19:44:32 CET 2019

Tak je to asi momentalne marny, eclipse ma asi nejaky bug a neda se s
tim nic delat? Je to tento problem
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/eclipse/+bug/1754886 ?
Zkousel jsem i jine distribuce ze stranek orangepi.org ale to mi prijde
vesmes jako tragedie - armbian se mi libi vic...
Nainstaloval jsem bez problemu codeblocks, na kterem mne stve jen jine
ovladani klavesami a ten funguje, po mensim porodu vcetne ladeni. gdb
neni soucasti distribuce a kdyz se nainstaluje, nejak to nefunguje dokud
se nedoinstaluje libc6-dbg  coz jsem nasel nahodou v nejakem foru.
Je nejake centrum manualu, kde se tyto informace daji hledat primo a ne
nahodne googlem? Je na to nejaky system, kde to dohledat?

Zas bude na chvili konec hrani ale zase jsem se aspon neco malo naucil ;-)