Co proti plisni ve sklepe

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Únor 28 11:58:10 CET 2019

Omlouvam se za zpozdeni, ale byl jsem mimo.

https://www.bristec.cz/system-aereco
Ten letak dole s popisem jednotlivych prvku.
Priznam se bez muceni, ze nedoporucit me to kolega tak jsem se asi spoustou tech superlativu na jejich webu neprokousal a radsi uprchl.
Ted jsem koukal, ze ten muj ventilator ma 12-24W

Ja mam
WC	mřížka	BXC 216
obývací pokoj	štěrbina 	EHT 816
pokoj	štěrbina 	EMM2 + ASAM